Herochat

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Please note that forum is still under construction.


heroes
Pages: 1 [2] 3 4 ... 25

Author Topic: Battle of the Week: Nominations  (Read 21641 times)

AP

  • Global Moderator
  • Lizardman
  • *****
  • Posts: 12853
  • Yep. We're boned.
    • View Profile
Re: Let's start doing Battle of the Week again
« Reply #15 on: March 28, 2015, 01:53:29 AM »

Kinda figured since I looked around for the button to randomly edit other peoples' posts and it wasn't there.
Logged

Prime

  • I'm in there like swimwear...
  • Administrator
  • King
  • ******
  • Posts: 1778
  • Av/Sig:Bria Myles
    • View Profile
Re: Let's start doing Battle of the Week again
« Reply #16 on: March 28, 2015, 01:03:06 PM »

AP, you've been deputized. Battle of the week is yours.
Logged

riv6672

  • Lizardman
  • *******
  • Posts: 18919
  • MAY 2000-APR 2017
    • View Profile
Re: Let's start doing Battle of the Week again
« Reply #17 on: March 28, 2015, 01:06:42 PM »

Yay!
Logged

AP

  • Global Moderator
  • Lizardman
  • *****
  • Posts: 12853
  • Yep. We're boned.
    • View Profile
Re: Let's start doing Battle of the Week again
« Reply #18 on: March 28, 2015, 01:31:04 PM »

And soon... The world!
Logged

Hulk Power

  • Stonemason
  • *****
  • Posts: 2822
    • View Profile
Re: Battle of the Week.Nominations
« Reply #19 on: March 28, 2015, 06:29:02 PM »

Loose cannon

vs
Hulk

Logged

You're gonna pay

Abhilegend

  • Crisis Actor
  • ******
  • Posts: 5354
  • Long live the Legion
    • View Profile
Re: Battle of the Week.Nominations
« Reply #20 on: March 29, 2015, 05:12:19 PM »

Orion vs Martian Manhunter, preboot.
Logged

riv6672

  • Lizardman
  • *******
  • Posts: 18919
  • MAY 2000-APR 2017
    • View Profile
Re: Battle of the Week.Nominations
« Reply #21 on: March 29, 2015, 05:15:53 PM »

^^^good one.
Logged

Prime

  • I'm in there like swimwear...
  • Administrator
  • King
  • ******
  • Posts: 1778
  • Av/Sig:Bria Myles
    • View Profile
Re: Battle of the Week.Nominations
« Reply #22 on: March 29, 2015, 05:18:06 PM »

Midnighter vs Wolverine
Logged

beatboks

  • Mystery
  • **
  • Posts: 362
    • View Profile
Re: Battle of the Week.Nominations
« Reply #23 on: March 30, 2015, 01:22:20 AM »

Orion vs Martian Manhunter, preboot.
that would be  good battle, maybe next week
Logged

AP

  • Global Moderator
  • Lizardman
  • *****
  • Posts: 12853
  • Yep. We're boned.
    • View Profile
Re: Battle of the Week.Nominations
« Reply #24 on: March 30, 2015, 01:26:20 AM »

Yeah, the Wolveirne/Midnighter fight jumped at me first but I'll try to get around to the others.
Logged

AP

  • Global Moderator
  • Lizardman
  • *****
  • Posts: 12853
  • Yep. We're boned.
    • View Profile
Re: Battle of the Week.Nominations
« Reply #25 on: April 06, 2015, 12:45:31 AM »

Riv, beatboks, and abhi seem to dig the Orion/MM fight, so let's do that one next.
Logged

Abhilegend

  • Crisis Actor
  • ******
  • Posts: 5354
  • Long live the Legion
    • View Profile
Re: Battle of the Week: Nominations
« Reply #26 on: April 06, 2015, 05:28:12 PM »

Black Adam vs Mr. Majestic.
Logged

AP

  • Global Moderator
  • Lizardman
  • *****
  • Posts: 12853
  • Yep. We're boned.
    • View Profile
Re: Battle of the Week: Nominations
« Reply #27 on: April 12, 2015, 11:42:31 PM »

So far, we have Black Adam vs Blue Marvel, Loose Cannon vs Hulk, and Black Adam vs Majestic.

I think we've done BA vs BM recently as a non BOTW scenerio and I'm not sure if people are familiar enough with Loose Cannon to make things interesting.  Majestic and Black Adam it is.
Logged

beatboks

  • Mystery
  • **
  • Posts: 362
    • View Profile
Re: Battle of the Week: Nominations
« Reply #28 on: April 13, 2015, 07:27:06 AM »

Brainic 5 vs Kang the conquerer imo would be a very hard fought battle And close call. Especially if both are allowed to fully play in the time stream.
Logged

fangirl101

  • Lizardman
  • *******
  • Posts: 11717
    • View Profile
Re: Battle of the Week: Nominations
« Reply #29 on: April 13, 2015, 03:27:05 PM »

So far, we have Black Adam vs Blue Marvel, Loose Cannon vs Hulk, and Black Adam vs Majestic.

I think we've done BA vs BM recently as a non BOTW scenerio and I'm not sure if people are familiar enough with Loose Cannon to make things interesting.  Majestic and Black Adam it is.
Nope. No BA vs BM. I searched.
Logged
Pages: 1 [2] 3 4 ... 25